پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
پرندگان خشمگین 2.0.2.1
نوشته شده در سه شنبه 6 تير 1398
بازدید : 232
نویسنده : IM2-8

Angry Birds 2.0.2.1 PC Game - دانلود Angry Birds پرندگان عصبانی جدید

نسخه جدید بازی Angry Birds این روز ها کمتر کسی پیدا می شود که انگری بردز بازی نکرده باشد. بازی پرندگان عصبانی به واقع بهترین بازی Arcade / اکشن/پازل برای کامپیوتر است که با سادگی تمام توانسته است بسیاری از بازی خور ها را به خود جذب کند و باعث اعتیاد شدید در بین آنها شود. Angry Birds دارای یک نسخه معمولی و 2 نسخه با نام های Angry Birds Seasons و Angry Birds Rio است. سایت دانلود رایگان بازی Angry Birds نسخه 2.0.2.1 که جدیدترین نسخه از ورژن معمولی آن است را برای شما به اشتراک می گذارد. امیدواریم با دانلود Angry Birds و گذراندن لحظات دلنشین از سایت ما لذت ببرید.

سیستم مورد نیاز برای اجرای بازی :

  • سیستم عامل: حد اقل XP SP2
  • حد اقل حافظه مورد نیاز : 512MB
  • حد اقل پرازنده : 1 GHz
  • کارت گرافیک با شتابدهنده : OpenGL 1.3 یا بالاتر

دانلود دانلود رایگان Angry Birds نسخه v2.0.2.1 (حجم : 39.77 مگابایت

رمز عبور:www.fdl.ir



Top Blog
مسابقه وبلاگ برتر ماه

بزرگترین وبلاگ دانلود


:: موضوعات مرتبط: دانلود , دانلود بازی کامپیوتری , ,



دانلود رایگان پرندگان خشمگین فصلها 2.1.0
نوشته شده در سه شنبه 6 تير 1398
بازدید : 211
نویسنده : IM2-8

Angry Birds Seasons 2.1.0 PC Game - دانلود angry birds پرندگان خشمگین کریسمس 2012

بازی angry birds (به فارسی: پرندگان عصبانی) محبوب ترین بازی سبک اکشن/پازل برای کامپیوتر است که توسط شرکت بازی سازی Rovio Mobile برنامه نویسی و توسط Chillingo منتشر شد. چندی پیش بود که نسخه 2.1.0 این بازی کامپیوتر توسط سایت دانلود رایگان برای دانلود در اختیار شما طرفداران fdl قرار گرفت. هم اکنون بازی Angry Birds 2012 نسخه 2.1.0 مخصوص کریسمس 2012 شامل تمام قسمت های پرندگان عصبانی Seasons به اضافه کریسمس 2012 است که امیدواریم هدیه ای به دوستان و هموطنان اقلیت مذهبی ما باشد.

سایت دانلود رایگان بازی angry birds را به صورت کرک شده در اختیار شما قرار می دهد. کافی است این بازی را دانلود کنید. فایل کرک شده را بعد از نصب جایگزین فایل اصلی کنید و در بخش وارد کردن key هر عددی که دلتان خواست وارد کنید و به صورت نامحدود مراحل را بازی کنید. امیدواریم از دانلود Angry Birds Seasons از بخش بازی "دانلود رایگان" لذت ببرید.

دانلوددانلود رایگان Angry Birds Seasons 2.1.0 (حجم : 48.94 مگابایت)
رمز عبور:www.fdl.ir

تصاویر بازی:

 

 

 

پرندگان عصبانی پرندگان عصبانی پرندگان عصبانی پرندگان عصبانی



Top Blog
مسابقه وبلاگ برتر ماه

بزرگترین وبلاگ دانلود


:: موضوعات مرتبط: دانلود , دانلود بازی کامپیوتری , ,



دانلود رایگان پرندگان عصبانی در فضا
نوشته شده در سه شنبه 6 تير 1398
بازدید : 267
نویسنده : IM2-8

Angry Birds Space 1.0.0 PC Game - دانلود بازی پرندگان عصبانی در فضا

بازی Angry Birds Space آمد. بله پرندگان عصبانی در فضا هستند و حال و هوای فضایی به خود گرفته اند و دیگر از جو زمین اثری نیست و علم فیزیک زاویه دیگری به خود می گیرد. تعقیب خوک ها توسط پرندگان عصبانی هنوز ادامه دارد. بعد از اینکه پرندگان در حال تعقیب خوک غول پیکر بودند او در چاله ای افتاد و به کهکشان جدیدی راه پیدا کرد.

کهکشانی که توسط خوک ها احاطه شده و تخم پرندگان هنوز در اسارت خوک های بدجنس است. خوشبختانه پرندگان عصبانی دارای قدرت فضایی در کهکشان جدید شده اند و این باعث به وجود آمدن ماجراهای جدیدی در بازی شده است. تصور بازی در گرانش 0 باید بازی بسیار هیجان انگیزی را ایجاد کند. امیدواریم پرندگان عصبانی در فضا را دانلود کنید و از دانلود بازی لذت ببرید.

مشخصات Angry Birds Space

  • 60 مرحله کهکشانی جدید
  • بروز رسانی های منظم و رایگان
  • معرفی پرندگان عصبانی جدید
  • پرنده ابرقدرت جدید که نشان انگری بردز در فضا است.
  • ماجراجویی در فضایی با جاذبه صفر
  • شوت های ترفند آمیز با استفاده از جو محیط سیاره
  • دارای چندین مرحله جایزه ای مخفی
  • دارای بک گراندهای فضایی بسیار جالب و با کیفیت

 دانلود رایگان پرندگان عصبانی در فضا

رمز عبور:www.fdl.ir

تصاویر بازی:

 

 

 

Angry Birds Space Angry Birds Space Angry Birds Space Angry Birds Space Angry Birds Space Angry Birds Space Angry Birds Space Angry Birds Space



Top Blog
مسابقه وبلاگ برتر ماه

بزرگترین وبلاگ دانلود


:: موضوعات مرتبط: دانلود , دانلود بازی کامپیوتری , ,



دانلود بازی هیجانی chicken invaders 4 ultimate
نوشته شده در سه شنبه 6 تير 1398
بازدید : 216
نویسنده : IM2-8

دانلود بازی جذاب Chicken Invaders 4: The Ultimate Omelette 2011

 

Chicken Invaders 4: The Ultimate Omelette سری جدید بازی بامزه و بسیار زیبای مرغ های مهاجم: اینبار حمله تمام املتی! است.

 بازی Chicken Invaders یکی از بازی های پرطرفدار ماجرایی می باشد که با توجه به سادگی خود بسیاری از افراد را در مجموعه طرفداران خود جای داده است. این بازی که نسخه های مختلفی دارد  نسخه شماره 4 خود را برای کریسمس 2011 عرضه نموده بود.
در این بازی جذاب که قابلیت دو نفره شدن را نیز دارد و امکان بازی تحت شبکه را نیز دارا می باشد، شما در پایین صفحه به عنوان یک سفینه جنگی فضایی باید با مرغ هایی که به سمت شما می آیند مبارزه کنید. این بازی مراحل مختلفی دارد و مرغ ها استراتژی های مختلفی را برای به دام انداختن شما به کار می برند. در مقابل شما می توانید با کسب امتیاز بالا از موشک های کشتار جمعی برای از بین بردن یک دسته بزرگ از مرغ ها استفاده کنید و همچنین انواع مختلف تیر هایی که در طی مراحل به دست می آورید، قابلیت تقویت و افزایش برد را دارند و شما را تشویق می کند تا بازی را جلو ببرید و رکورد بیشتری به دست آورید.

در طی مراحل شما مدال های مختلفی به دست می آورید، مانند رکورد پشت سر گذاشتن چند مرحله بدون از دست دادن امتیاز بر اثر اصابت مرغ ها با شما و ...

در این نسخه مرغ های فضایی  برای انتقام از ستمی که به برادران زمینی اشان شده است به مردم زمین حمله می کنند و شما می بایست به عنوان ناجی بشریت با  مرغ ها به مبارزه بپردازید . سال ها ستم به جوجه ها توسط انسان ها و کشتن آن ها و استفاده از گوشت آن ها برای غذا در منوی غذایی انسان ها جوجه های فضایی را بر آن داشت تا به زمین حمله کنند و حال اگر شما پیروز این جنگ نباشید در رستوران های فضایی در لیست منوی غذای فضاییان خواهید بود.

امیدواریم از این بازی جذاب، ماجرایی و هیجان انگیز لذت ببرید.

 

دانلود با لینک مستقیم

 

رمز عبور:www.vatandownload.com



Top Blog
مسابقه وبلاگ برتر ماه

بزرگترین وبلاگ دانلود


:: موضوعات مرتبط: دانلود , دانلود بازی کامپیوتری , ,



بازدید : 217
نویسنده : IM2-8

شرکت Kaspersky نسخه جدیدی از نرم افزار امنیتی خود را به صورت بتا منتشر کرده است که از نظر ظاهر و موتور با کلیه محصولات گذشته متفاوت است .

نسخه 2012 ظاهری کاربر پسند و زیبا دارد و چون نسخه بتا است ۳ ماه لایسنس رایگان برای آن در نظر گرفته شده است .

بعد از نصب برای استفاده رایگان به مدت ۳ ماه فقط کافیست از طریق اینترنت ،آنتی ویروس را با حالت Trial فعال کرده و لایسنس رایگان برای ۳ ماه بر روی آنتی ویروس نصب خواهد شد .

 

 

 

حجم: 134.2 مگابایت

 

 

 

: دانلود با لینک مستقیم

 رمز عبور:www.vatandownload.com

 

 



Top Blog
مسابقه وبلاگ برتر ماه

بزرگترین وبلاگ دانلود


:: موضوعات مرتبط: دانلود , آنتی ویروس , ,



بازدید : 226
نویسنده : IM2-8

 دانلود Emsisoft Anti-Malware 6.6.0.1 نرم افزار امنیتی در برابر بدافزار ها و ویروس ها

بدافزار ها (Malware) نرم افزار های خطرناکی هستند باعث ایجاد خسارت به کاربران می شوند.بدافزار ها سیستم های رایانه ‌ای، سخت‌افزار ها و... را هدف قرار داده و باعث خرابی آن ها می شوند.در دنیای پرخطر امروزی و ظهور هکر ها و برنامه نویسان بد نیت نیاز به نرم افزار های ضد بد افزار (Anti Malware) بسیار ضروری است.در پست امروز وبسایت میهن دانلود،نرم افزاری قدرتمند جهت از بین بردن بدافزار ها و ویروس ها را برای دانلود شما کاربران آماده کرده ایم. Emsisoft Anti-Malware ضد بدافزار و ویروس کشی قدرتمند از کمپانی Emsisoft می باشد.این نرم افزار تمامی داده های کامپیوتر شما را با سرعت بسیار بالا و در مدت زمان کم اسکن کرده و تمامی بدافزار ها،ویروس ها،کرم ها و... را شناسایی و به صورت دائم ازبین می برد.دیگر نگران وارد شدن تروجان ها ، نرم افزارهای جاسوسی ، ویروس ها و کرم ها به سیستم خود از طریق اینرتنت نباشید زیرا از قابلیت های مهم این نرم افزار توانایی کنترل روند رد و بدل شدن اطلاعات از راه های مختلف نظیر اینترنت به رایانه شما و جلوگیری از ورود بدافزارها است.
برای دانلود و مشاهده ی توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه فرمائید.



برخی از ویژگی های این نرم افزار:
شناسایی و حذف انواع بدافزار ، تروجان ها ، نرم افزارهای جاسوسی ، ویروس ها
جلوگیری از باز شدن سایت های آلوده
و بسیاری دیگر...


رمز عبور:www.mihandownload.com
لینک های دانلود:


Top Blog
مسابقه وبلاگ برتر ماه

بزرگترین وبلاگ دانلود


:: موضوعات مرتبط: دانلود , آنتی ویروس , ,



بازدید : 126
نویسنده : IM2-8



بازدید : 243
نویسنده : IM2-8

Total Protection تامين امنيت سيستم با TrustPort Total Protection 2013 Build 13.0.0.5060 Final

TrustPort Total Protection نرم افزاری قدرتمند است که امنیت کامل سیستم شما در برابر برنامه های مخرب، تهدید های اینترنتی و سرقت هویت، انواع ویروس ها و نرم افزارهای جاسوسی را تامین می کند. همه ایمیل ها و وبسایت ها قبل از ورود و بازشدنشان برای بررسی از وجود هرگونه بدافزار چک شده و سپس در حالت مشاهده قرار می گیرند. به طور کل این نرم افزار دارای ابزارهای کامل امنیتی مانند آنتی ویروس، آنتی اسپم، فایروال و رمزنگار فایل های مشکوک می باشد. جالب است که بدانید اساس کار این نرم افزار بر پایه دو آنتی ویروس معروف و قدرتمند AVG و BitDefender می باشد. دیگر قابلیت کاربردی این نرم افزار امکان تهیه نسخه پشتیبان از سیستم می باشد که به شما در بازیابی سیستم سالمتان کمک بسیاری خواهد کرد.

رمز عبور:www.downloadha.com

download تامين امنيت سيستم با TrustPort Total Protection 2013 Build 13.0.0.5060 Final لینک دانلود ۲۴۹٫۶ مگابایت



Top Blog
مسابقه وبلاگ برتر ماه

بزرگترین وبلاگ دانلود


:: موضوعات مرتبط: دانلود , آنتی ویروس , ,



بازدید : 42
نویسنده : IM2-8

TrustPort Antivirus آنتي ويروس قدرتمند تروست Trustport Antivirus 2013 v13.0.0.5060 Final

TrustPort Antivirus یک آنتی ویروس فوق العاده قدرتمد می باشد که می تواند در برار انتشار میلیون ها تهدید اینترنتی مانند ویروس ها، کرم ها، نرم افزار های جاسوسی و تروجان ها مقاومت به عمل آورد. تمامی نرم افزار های شرکت TrustPort که شامل آنتی ویروس قدرتمند آن نیز می باشد، علاوه بر دارا بودن ویژگی های منحصر به فرد امنیتی خود، از تکنولوژی دو آنتی ویروس معروف AVG و BitDefender نیز استفاده می کند. با استفاده از این نرم افزار تمامی برنامه هایی که اجرا می شوند و تمامی فایل های که به صورت اجرا شده باز هستند برای پاکسازی از ویروس اسکن می شود.

رمز عبور :www.downloadha.com

download آنتي ويروس قدرتمند تروست Trustport Antivirus 2013 v13.0.0.5060 Final لینک دانلود ۲۱۳٫۲ مگابایت



Top Blog
مسابقه وبلاگ برتر ماه

بزرگترین وبلاگ دانلود


:: موضوعات مرتبط: دانلود , آنتی ویروس , ,



بازدید : 47
نویسنده : IM2-8

 دانلود آیکون های دکمه های وب  - Web Elements

80 آیکون دکمه های وب | 3.99 مگابایت | همراه با پیش نمایش | فرمت EPS


 

در این بخش نمونه های زیبایی از تصاویر متنوع آیکون های دکمه های وب را مشاهده می کنید،این تصاویر با فرمت JPG و EPS  ذخیره شده است وبرای کاربران گرامی آماده است.


امتیاز:
حجم فایل: 3.99 مگابایت
 

دانلود - لینک مستقیم

رمز فایل: www.persiangfx.com
گزارش خرابی



Top Blog
مسابقه وبلاگ برتر ماه

بزرگترین وبلاگ دانلود


:: موضوعات مرتبط: دانلود , ,



نرم افزار طراحی و ساخت لوگو
نوشته شده در سه شنبه 30 خرداد 1398
بازدید : 121
نویسنده : IM2-8

دانلود نرم افزار طراحی و ساخت لوگو - LogoMaker 4.0

خلق آسان لوگوهای پیچیده


 

LogoMaker نرم افزاری که کار های گرافیکی را برای تمام کاربرانش بسیار ساده کرده است. Studio V5 LogoMaker نرم افزای قدرتمند و بسیار نو آورانه در زمینه طراحی کارت های ویزیت، نشان های تجاری، پوستر ها  و عکس های تبلیغاتی می باشد. حتی شما به واسطه این برنامه قادر به طراحی یک هدر و یا لوگوی زیبا برای وب سایت خود و یا هر طرح گرافیکی می باشید که تا کنون قادر به طراحی آن نبودید.
از ویژگی های بسیار برجسته این برنامه می توان به داشتن بیش از صد ها نمونه و طرح از پیش آماده قابل ویرایش اشاره کرد که بسیار مرتب طبقه بندی شده است و آماده استفاده می باشند. همچنین برنامه دارای ابزار گرافیکی با دقت بالایی می باشد که قادر به ایجاد افکت های مختلف می باشند. کار با این نرم افزار بر خلاف نرم افزار های دیگر (مانند Photo Shop و freehand) نیاز به هیچ گونه مهارت و آموزش خاصی ندارد و حتی افرادی که تازه کار می باشند نیز قادرند با این برنامه طراحی های زیبایی را ایجاد کنند.
Studio V5 Logo Maker تمام ابزاری که شما برای نمایش خلاقیت خود نیاز دارید را در اختیار شما قرار می دهد و شما را کمک می کند تا اوج هنر گرافیکی خود را به منصه ظهور بگذارید. طراحی آرم های تجاری، لوگو های شخصی، تصاویر سربرگ و فوتر برای سایت ها، سرفصل برای E Book ها، لوگو برای سایت و چندین قابلیت ها مختلف دیگر از توانایی های این برنامه محسوب می شود.

قابلیت های کلیدی نرم افزار LogoMaker:
- دارای بیش از ۱۵۰۰ لوگوی زیبا و  حرفه ای از پیش آماده شده
- دارای بیش از ۶۰۰۰ objects  و shapes آماده برای طراحی لوگو و آرم
- استفاده بسیار آسان و محیط زیبا
- دارای بیش از ۵۰ افکت مختلف به منظور اعمال بر اشیا و نوشته و مانند اعمال افکت شفافیت، سایه، کدورت و ...
- قایلیت اضافه کردن پلایگن های مختلف برای بالا بردن سطح قدرت ابزاری برنامه
- دارای تنظیمات ۳ بعدی سازی برای ایجاد اشیا و نوشته های سه بعدی
- خاصیت ویرایش در حالت تمام صفحه
- امکان ذخیره سازی طراحی ها با فرمت های PDF , JPG , TIF  و دیگر فرمت های رایج
- توانایی ویرایش و طراحی فونت
- دارای مرورگر داخلی برای مرور ابزار های مختلف در اینترنت
- و ...

راهنمای نصب:

1- شروع به نصب نرم افزار کرده و زمان درخواست سریال از شماره سریال موجود در فایل Read Me.txt استفاده کنید و پنجره Activation باز شده بعدی را ببندید.
2- از پوشه ی Patch فایل Patch.exe را در محل نصب نرم افزار کپی کرده و اجرا کنید و بر روی دکمه Patch کلیک کنید.
3- نرم افزار را اجرا کنید.


امتیاز:
قیمت: 29.99 دلار آمریکا
حجم فایل: 354 مگابایت
 

دانلود بخش اول | دوم

رمز فایل: www.persiangfx.com
سایت سازنده
گزارش خرابی



Top Blog
مسابقه وبلاگ برتر ماه

بزرگترین وبلاگ دانلود


:: موضوعات مرتبط: دانلود , ,



گرفتن ویدئو و عکس از از صفحه نمایش
نوشته شده در سه شنبه 30 خرداد 1398
بازدید : 145
نویسنده : IM2-8

 

تصویر برداری از صفحه نمایش I Screen Recorder 8.0.0.2130
گرفتن ویدئو و عکس از از صفحه نمایش

 

نرم افزار I Screen Recorder، ابزاری قدرتمند در زمینه تصویربرداری که به کاربران اجازه عکس گرفتن و ضبط فیلم از محیط سیستم را می دهد. این نرم افزار همچنین قادر است از هر لحظه ای در دسکتاپ شما عکس با فرمت های BMP یا JPG تهیه و با بهترین کیفیت ممکن ذخیره نماید. گاهی اوقات می توانید به راحتی حتی از فیلمی که تماشا می کنید عکس و یا فیلم تهیه کنید و یا می توانید توسط این نرم افزار هر صفحه که در اینترنت می بینید را فیلم بگیرید. همچنین این نرم افزار در ضبط از کارت تلویزیون صدای موجود را بنا به ضرورت، ضبط می نماید.
 
قابلیت های کلیدی نرم افزار I Screen Recorder:
- قابلیت دستیابی سریع به ابزار تصویربرداری
- استفاده از کلیدهای میانبر
- انتخاب قسمت های مورد نظر جهت ضبط
- توانایی ضبط عکس و صدا
- گرفتن عکس و ویدئو از وسایلی مانند وب کم، تلویزیون و ...
- انتخاب ویژگی های هر وسیله تصویربرداری
- تعیین حرکت در هنگام تصویربرداری
- قابلیت اعمال شارپ، روشنایی، تغییر سایز، چرخش و ...
- ذخیره عکس ها در فرمت bmp و jpg
- تغییر نام اتوماتیک تصاویر گرفته شده
- اشتراک عکس ها و فیلم های گرفته شده توسط ایمیل
- و ...
 


امتیاز:
قیمت: 24.99 دلار آمریکا
حجم فایل: 2.6 مگابایت
 

دانلود - لینک مستقیم | لینک کمکی

رمز فایل: www.persiangfx.com
سایت سازنده
گزارش خرابی



Top Blog
مسابقه وبلاگ برتر ماه

بزرگترین وبلاگ دانلود


:: موضوعات مرتبط: دانلود , ,



کلیپ آرت خالکوبی | 25.2 مگابایت | فرمت Png
نوشته شده در سه شنبه 30 خرداد 1398
بازدید : 115
نویسنده : IM2-8

دانلود کلیپ آرت خالکوبی - Tatoo Design Pack

کلیپ آرت خالکوبی | 25.2 مگابایت | فرمت Png


در این پک شاهد تصاویر زیبایی از طراحی خالکوبی هستید، این تصاویر با کیفیت بالا و با فرمت Png ذخیره ده است و برای کاربران گرامی آماده شده است.
 


امتیاز:
حجم فایل: 25.2 مگابایت
 

دانلود - لینک مستقیم

 

رمز فایل: www.persiangfx.com
گزارش خرابی



Top Blog
مسابقه وبلاگ برتر ماه

بزرگترین وبلاگ دانلود


:: موضوعات مرتبط: دانلود , ,



بازدید : 110
نویسنده : IM2-8

دانلود استایل های افکت سه بعدی براق متن - White Modern 3d Glossy Layer

استایل های براق متن | 2.9 مگابایت | همراه با پیش نمایش | فرمت Asl & Psd

 

این مجموعه شامل افکت سه بعدی براق متن با فرمت Asl, Psd می باشد. استایل یکی از ابزار های طراحی در نرم افزار فتوشاپ می باشد، نوشته خود را آماده کنید و سپس پک های دانلود شده را در قسمت style فتو شاپ قرار داده و هنگامی که بارگزاری شد هر کدام از آن ها را که مایل هستید روی نوشته مورد نظرتان اعمال کنید.


رمز عبور:www.persiangfx.com

برای دانلود کردن به ادرس زیر کلیک کنید:

http://dl.persiangfx.com/userfiles/photoshop/style/White.Modern.3d.Glossy.Layer.asl-psd_persianGFX.com.zip



Top Blog
مسابقه وبلاگ برتر ماه

بزرگترین وبلاگ دانلود


:: موضوعات مرتبط: دانلود , فتوشاپ , ,



دانلود فتو شاپ حالت
نوشته شده در سه شنبه 30 خرداد 1398
بازدید : 151
نویسنده : IM2-8

دانلود استایل های گرافیک ریور افکت متن به سبک ژله ای برجسته - GR Text Styles 01

استایل های متن | 8.14 مگابایت | همراه با پیش نمایش | فرمت Asl & Psd


 

این مجموعه شامل افکت متن به سبک ژله ای برجسته با فرمت Asl, Psd می باشد. استایل یکی از ابزار های طراحی در نرم افزار فتوشاپ می باشد، نوشته خود را آماده کنید و سپس پک های دانلود شده را در قسمت style فتو شاپ قرار داده و هنگامی که بارگزاری شد هر کدام از آن ها را که مایل هستید روی نوشته مورد نظرتان اعمال کنید.
 
رمز عبور:www.persiangfx.com
 
برای دانلود کردن به ادرس زیر کلیک کنید:
 
http://dl.persiangfx.com/userfiles/photoshop/style/GR.Text.Styles.01.jpg-fils_persianGFX.com.rar


Top Blog
مسابقه وبلاگ برتر ماه

بزرگترین وبلاگ دانلود


:: موضوعات مرتبط: دانلود , فتوشاپ , ,



بازدید : 126
نویسنده : IM2-8

دانلود فایل آماده سه بعدی، مدل های سرویس اتاق خواب   - 3D Models Of Furniture Luceta

مدل سه بعدی سرویس اتاق خواب | 2.39 مگابایت | همراه با پیش نمایش | فرمت MAX & JPG


در این مجموعه شاهد فایل های آماده سه بعدی مدل های سرویس اتاق خواب با فرمت MAX & 3ds هستید کاربران طراحی های سه بعدی می توانند از این پک سه بعدی در طراحی های خود استفاده کنند.
 


رمز عبور:www.persiangfx.com

برای دانلود به ادرس زیر کلیک کنید:

http://dl.persiangfx.com/userfiles/template/3D/3D.Models.Of.Furniture.Luceta-jpg-obj-3ds-max-mtl_persiangfx.com.rar



Top Blog
مسابقه وبلاگ برتر ماه

بزرگترین وبلاگ دانلود


:: موضوعات مرتبط: دانلود , طراحی 3 بعدی , ,



طراحی اتاق به صورت سه بعدی
نوشته شده در دو شنبه 29 خرداد 1398
بازدید : 121
نویسنده : IM2-8

دانلود فایل آماده سه بعدی، مدل های سرویس اتاق خواب   - 3D Models Of Bedroom 2

مدل سه بعدی سرویس اتاق خواب | 4.21 مگابایت | همراه با پیش نمایش | فرمت MAX & JPG


در این مجموعه شاهد فایل های آماده سه بعدی مدل های سرویس اتاق خواب با فرمت MAX & 3ds هستید کاربران طراحی های سه بعدی می توانند از این پک سه بعدی در طراحی های خود استفاده کنند.
 

رمز عبور:www.persiangfx.com

برای دانلودبه ادرس زیر کلیک کنید:

http://dl.persiangfx.com/userfiles/template/3D/3D.Models.Of.Bedroom.2.jpg-fils_persianGFX.com.rar



Top Blog
مسابقه وبلاگ برتر ماه

بزرگترین وبلاگ دانلود


:: موضوعات مرتبط: دانلود , طراحی 3 بعدی , ,



رندر حرفه ای تصاویر برای رسیدن به کارایی بیشتر
نوشته شده در دو شنبه 29 خرداد 1398
بازدید : 119
نویسنده : IM2-8

دانلود نرم افزار شبیه سازی تصاویر سه بعدی - Indigo Renderer 3.2.13 x86/x64

رندر حرفه ای تصاویر برای رسیدن به کارایی بیشتر


 

نرم افزار Indigo Renderer امکاناتی را جهت رندر نمودن تصاویر سه بعدی به صورت کاملاً  واقع گرایانه و شبیه سازی فیزیک نور برای ساخت مدل های پیشرفته می باشد. با کمک این نرم افزار کارهایی از قبیل شبیه سازی دوربین فیزیکی حرفه ای و پیشرفته، شبیه سازی شرایط نوری پیچیده از طریق جابجایی و ... را می توان انجام داد. Indigo Renderer قادر به تولید یک تصویر سه بعدی بسیار واقعی برای رسیدن به تجسم های واقع گرایانه در کارهای معماری، طراحی و مدل سازی می باشد.

قابلیت های کلیدی نرم افزار Indigo Renderer:
- شبیه سازی دقیق نور
- مدلسازی سه بعدی
- ساخت مواد و متریال
- شبیه سازی دوربین واقعی
- کار با لایه های نور و انواع نورپردازی ها
- شبیه سازی فلزات
- کارایی بالا
- رسیدن به مدل هایی با سطح بالایی از واقع گرایی
- و ...


رمز عبور:www.persiangfx.com

برای دانلود نسخه ی 32بیتی به ادرس زیر کلیک کنید:

http://loadgfx.com/userfiles/software/3D/Indigo.Renderer.3.2.13.x86_persianGFX.com.zip

برای دانلود نسخه ی 64بیتی به ادرس زیر کلیک کنید:

http://loadgfx.com/userfiles/software/3D/Indigo.Renderer.3.2.13.x64_persianGFX.com.zip 



Top Blog
مسابقه وبلاگ برتر ماه

بزرگترین وبلاگ دانلود


:: موضوعات مرتبط: دانلود , ,



بازدید : 128
نویسنده : IM2-8


دانلود نرم افزار ویرایش فایل های فلش و ساخت آن - Sothink SWF Quicker 5.3.511نرم افزاری سودمند جهت ساخت سریع و آسان آتورینگ فیلم های فلش



 

کمتر فردی در حال حاضر وجود دارد كه در دنیای انیمیشن سازی و ساخت وب سایت های پویا و ساخت برنامه های Multimedia و ... نام آشنای Adobe  Flash را نشنیده باشد. این نرم افزار به اندازه ای در نزد حرفه ای های آشنا به آن محبوبیت دارد كه نیازی به توضیحات اضافه در مورد آن نیست. اما اصل بحث در مورد وجود جایگزینی مناسب برای آن می باشد كه یك كاربر عادی و غیر حرفه ای بتواند به سادگی نیازهای عادی خود را به وسیله آن برطرف نماید و حتی حرفه ای ها نیز بتوانند از برخی قسمت های آن به سادگی استفاده نمایند.
نرم افزار Sothink SWF Quicker ابزاری قدرتمند جهت كار با فایل های SWF فلش و محصول شرکت Sothink می باشد. این نرم افزار این امكان را به شما می دهد كه فایل های SWF را همانند فرمت FLA فلش به آسانی ویرایش نماید. اكثر عناصر موجود در فایل SWF مانند Text ،Shape ،URL ActionScript و... قابل ویرایش می باشند و دارای ابزارهای مختلف جهت ساخت بازی و ویدئو فلش، انیمیشن های محاوره ای، افکت فیلتر فلش، اسلایدشو و افکت متن و ... می باشد و قالب های از پیش ساخته در درون خود برای استفاده در فایل ها و فیلم های فلش شما را داراست.

قابلیت های کلیدی نرم افزار Sothink SWF Quicker:
- قابلیت وارد کردن و ساخت فیلم از نرم افزار فلش
- امکان استفاده از فیلترهای فلش و اضافه کردن افکت های انیمیشن خاص به متن، جعبه و کلیپ های ویدئویی
- توانایی خارج کردن فیلم های فایل GIF انیمیشن
- پشتیبانی ساخت افکت های morph و انتقال یک قالب به دیگری
- قابلیت انتقال یک تصویر به دیگری
- شامل ابزارهای مختلف برای ساخت گرافیک و متن برداری
- ساخت و مدیریت انیمیشن های خط زمان
- پشتیبانی از Flash ActionScript برای کنترل انیمیشن ها
- پشتیبانی از فریم های کلیدی خاص برای تولید انیمیشن های دوگانه به صورت اتوماتیک
- مجهز به افکت های انیمیشن ساخته شده برای به کار بردن در سیمبول ها
- شامل قالب های آماده آلبوم فلش، جعبه راهنما، بنر و اسلاید شو
- پشتیبانی از وارد کردن و ویرایش فایل فلش و فایل EXE فشرده از فایل SWF
- قابلیت ایجاد فایل های متحرك از قبیل انیمیشن و Banner های تبلیغاتی و دكمه های فلش و آلبوم های زیبا و ...
- قابلیت پشتیباننی از فرمت های *.ai, *.mp3, *.mpeg, *.avi, *.mov, etc.
- توانایی تجزیه اجزای سازنده فایل SWF
- امکان ساخت انیمیشن های حرفه ای شامل كدهای Action Script
- و ...
 


رمز عبور:www.persiangfx.com

برای دانلود به ادرس زیر کلیک کنید:

http://dl.persiangfx.com/userfiles/software/flash-tools/Sothink.SWF.Quicker.5.3.511_persianGFX.com.zip



Top Blog
مسابقه وبلاگ برتر ماه

بزرگترین وبلاگ دانلود


:: موضوعات مرتبط: دانلود , ,



123 بنر فلش
نوشته شده در دو شنبه 29 خرداد 1398
بازدید : 199
نویسنده : IM2-8

ساخت بنر های جذاب تبلیغاتی فلش توسط 123 Flash Banner 1.0.0.1

Flash Banner نرم افزاری قدرتمند جهت ساخت بنرهای فلش

 

یکی از مهمترین رکن ها در تبلیغات اینترنتی ساخت بنرهای تبلیغاتی جذاب می باشد. بنرها در بیشتر موارد نشان دهنده موضوع وب سایت و معرفی محصول/خدمات ارائه شده، به صورت تصاویر مختلف می باشند. بنرها معمولاً به صورت عکس و یا تصاویر فلش ساخته می شوند. در ساخت بنر ها علاوه بر نیازمندی به دانش تکنیک های طراحی می بایست به اصول طراحی وب و همچنین چگونگی اجرا و نمایش اهداف سایت در تصاویر نیز توجه داشت، از این رو ساخت بنر همیشه توسط افراد حرفه ای که در زمینه های گرافیکی تحت وب فعالیت می کنند ساخته می شود و حتی کدنویسان حرفه ای وب که در زمینه ساخت و طراحی صفحات وب فعالیت می کنند همیشه این قسمت از کار را در اختیار متخصصان گرافیک وب قرار می دهند. شرکت های نرم افزاری برای رفع نیاز کاربرانی که به صورت حرفه ای با طراحی گرافیگی وب آشنا نمی باشند و یا حتی طراحان حرفه ای وب که با گرافیک آشنایی چندانی ندارند برنامه هایی را تولید نموده اند که به وسیله آن ها می توان به راحتی اقدام به ساخت بنرهای زیبا برای وب سایت نمود. بیشتر سایت های مهم مانند Yahoo از بنر هایی با فرمت فلش استفاده می کنند.
123 Flash Banner نرم افزاری است که ساخت بنر فلش را انجام می دهد. اگر با نرم افزار هایی مانند Flash یا SwishMax آشنایی ندارید، همچنین می خواهید یک بنر فلش حرفه ای را خود طراحی کنید، دیگر نیاز به یادگیری آن ها ندارید. با این نرم افزار تنها با چند کلیک به سرعت برای شما یک فلش زیبا و حرفه ای طراحی می کند. 123 Flash Banner یک وسیله تبلیغ دیجیتالی مدرن با مزایای بسیار در مقایسه با بنر های گرافیکی معمولی مانند GIF یا JPG است. فقط یکی از قالب های بنر را انتخاب کرده و از توضیحات پیروی کنید. بعد از طی کردن مراحل معدود بنر شما ساخته می شود. شما می توانید به سادگی متن را وارد کنید، رنگ زمینه و عکس را برای هر صفحه جداگانه قرار دهید، چندین پاراگراف متنی اضافه کنید و فونت های مختلف، سبک، موقعیت و افکت انیمیشنی مختلف برای هر پاراگراف قرار دهید. وقتی بنر و ساخت درونی آن کامل شد آن را در فرمت Adobe Flash movie ،GIF image ،GIF image از طریق نشر Wizard خارج کنید. پس از ذخیره آن را در Host خود قرار دهید. با این نرم افزار قادرید چشم های بیشتری را به سایتتان جلب کنید.

قابلیت های کلیدی نرم افزار 123 Flash Banner:
- دارای قالب های متنوع در کتابخانه برنامه و قابلیت انتخاب آنها برای ساخت بنر
- توانایی قرار دادن لینک بر روی بنر
- توانایی استفاده از عکس های Gif ،BMP ،JPEG برای ساخت بنر
- قرار دادن افکت انیمیشنی جذاب
- خروجی با فرمت های گوناگون Adobe Flash movies ،GIF images ،AVI videos
- پشتیبانی از چندین صفحه مختلف
- استفاده از فونت درست برای هر بازدید کننده
- باز کردن Web Page خاص
- پشتیبانی از زبان های مختلف
- امکان پیش لودر (Preloader)
- توانایی تغییر رنگ زمینه بنر
- توانایی تغییر رنگ عکس ها
- قابلیت قرار دادن نوشته بر روی بنر با فونت ها و افکت های زیبا
- قابلیت قرار دادن عکس های شخصی (BMP, JPEG, GIF, PNG)
- قابلیت قرار دادن فایل های صوتی بر روی بنر (MP3)
- استفاده آسان و کاربرپسند
- و ...
 

 

رمز عبور:www.persiangfx.com

برای دانلود به ادرس زیر کلیلک کنید:


http://loadgfx.com/userfiles/software/banner-design/123.Flash.Banner.1.0.0.1.incl.Cracked.exe_persianGFX.com.zip 



Top Blog
مسابقه وبلاگ برتر ماه

بزرگترین وبلاگ دانلود


:: موضوعات مرتبط: دانلود , بخش طراحی , ,
:: برچسب‌ها: 123فلش بنر ,



جعبه ی حرفه ای فتو شاپ 2
نوشته شده در دو شنبه 29 خرداد 1398
بازدید : 154
نویسنده : IM2-8

گلچینی از بهترین ها در جعبه ابزار حرفه ای فتوشاپ شماره دو

مجموعه فوق که در قالب دو دی وی دی آماده شده شامل مجموعه ای از ابزار و وسایل مورد نیاز طراحان و گرافیست ها و کاربران فتوشاپ است که شامل گلچینی از بهترین اکشن ها، براش ها، تصاویر پترن، شیپ ها، استایل ها و گرادینت است که همگی در قالب جعبه ابزاری گردآوری شده اند.
در این مجموعه سعی شده غیر از موارد فوق ابزار دیگری مانند بافت های بسیار زیبا، تصاویر اسلیمی شامل فریم های آماده بهمراه خوشنویسی های زیبا با فرمت وکتور و نیز مجموعه کاربردی از تصاویر لایه باز و کلیپ آرت، در کنار جعبه ابزار فتوشاپ قرار گیرد که در ادامه کلیه ابزار و محتویات به اختصار توضیح داده شده است

محتویات این بسته ی به اجمال عبارتند از:
- نرم افزار Adobe Photoshop CS5 Extended ME
- دوره مقدماتی آموزش فتوشاپ به زبان فارسی
- دوره آموزشی لیندا آشنایی با پنج ابزار جدید طراحی در فتوشاپ CS5
- جعبه ابزاری کم نظیر شامل منتخبی از زبیا ترین Brush, Action, Pattern, Texture, Style
, Shape
- مجموعه تصاویر زیبای لایه باز و کلیپ آرت های دوست داشتنی
- مجموعه تصاویر زیبای وکتور شامل فریم های آماده به همراه خوشنویسی های آماده زیبا با فرمت EPS

- مجموعه مجلات Photoshop Creative و دیگر مجلات گرافیکی
- مجموعه نادری از فونت های زیبای عربی
- مجموعه کلیه فونت های فارسی
- گلچینی از فونت های انگلیسی

- و ...

Adobe Photoshop Extended از قدرتمند ترین و محبوبترین نرم افزارها در زمینه ویرایش تصویر در جهان می باشد، که توسط كمپانی بزرگ Adobe عرضه شده است. این نسخه از برنامه با محیطی زیباتر، توانایی های فراوان و كارایی بالا و امكانات بسیاری كه به كاربر می دهد، تمامی نیاز های یک گرافیست حرفه ای را تامین می نماید. منو بندی و محیط زیبای برنامه، تغییر در ظاهر بخش ها و اضافه نمودن امكانات بیشتر به هر بخش از توانایی های دیگر این نسخه ای نرم افزار قدرتمند Photoshop است.

ویژگی ها و قابلیت های جدید نرم افزار Adobe Photoshop Extended CS5 ME12.0:
- قابلیت‌ های بهبود یافته برای جابجا کردن، زوم کردن و چرخاندن تصاویر در هنگام ویرایش
- یک پالت بسیار جالب شامل گزینه ‌های لایه ‌های تنظیم کننده و ماسک ‌ها
- امکان تغییر ابعاد تصویر بدون تاثیر بر اجزای مشخص
- نوعی جدید از آمیختگی لایه‌ها برای ترکیب عکس هایی با فاصله کانونی متفاوت برای ایجاد عمق میدان روی عکس ‌ها
- همکاری بیشتر بین Photoshop و Lightroom خصوصاً برای ایجاد عکس‌های HDR و پانوراما و تصاویر چند لایه
- تنظیمات بیشتر برای چاپ مثل چاپ تصاویر 16 بیت در سیستم‌های مک و همچنین امکان دیدن مناطق خارج از  Gamut
- امکان ساخت پانورامای 360 درجه با استفاده از عکس‌های مختلف
- قابلیت‌های بیشتر برای پردازش فایل‌های خام یا Raw در برنامه ACR جدید یعنی Camera Raw 5
- امکان دیدن چندین سند باز در Tabهای مختلف تقریباً شبیه به برنامه مرورگر فایرفاکس
- پشتیبانی از زبان فارسی
- و ...
 

قیمت:7000

برای خرید به ادرس زیر کلیک کنید:

http://431.ir/Card/add.php?PID=31130122g009&checker=0



Top Blog
مسابقه وبلاگ برتر ماه

بزرگترین وبلاگ دانلود


:: موضوعات مرتبط: فتوشاپ , ,
:: برچسب‌ها: فوتو شاپ(2) , فتو شاپ حرفه ای 2 , جعبه ابزار حرفه ای 2 , ,



صفحه قبل 1 صفحه بعد